Disclaimer: Următorul model a fost creat de un avocat(https://drschwenke.de) în conformitate cu cerințele tipice ale unui magazin online. Cu toate acestea, ar trebui să utilizați modelul numai după o examinare atentă și o adaptare la modelul dvs. specific de afaceri. Prin urmare, următorul model conține note suplimentare pe care trebuie să le respectați și pasaje roșii pe care trebuie să le verificați în special și să le adaptați dacă este necesar. Vă rugăm să eliminați notele după editare. În caz de îndoială, solicitați consiliere juridică. Drepturi de autor: Puteți utiliza designul în cadrul domeniului/site-ului web atât timp cât licența Marketpress se aplică acestuia. Transmiterea acestuia către terți, inclusiv către clienți (de exemplu, în calitate de dezvoltatori) nu este permisă.
Termeni și condiții generale cu informații pentru clienți
1. Domeniul de aplicare
2. Oferte și descrieri de servicii
3. Procesul de comandă și încheierea contractului
4. Prețuri și costuri de expediere
5. Livrarea, disponibilitatea bunurilor
6. Condiții de plată
7. Reținerea dreptului de proprietate
8. Garanție pentru defecte materiale și garanție
9. Răspundere
10. Păstrarea textului contractului
11. Dispoziții finale
1. Domeniul de aplicare
1.1 Relația comercială dintre [inserați: DemoShop e.K., proprietar: Max Muster Demostraße 1, 12345 Demostadt] (denumit în continuare „Vânzător”) și client (denumit în continuare „Client”) este reglementată exclusiv de următorii Termeni și condiții generale în versiunea valabilă la momentul comenzii.
1.2. Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru întrebări, reclamații și obiecții în zilele lucrătoare de la [9:00 AM] la [18:00 PM] sunând la [0221-12345] sau prin e-mail la [name @ domain.de].
1.3. Un consumator în sensul prezentelor TCG este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică într-un scop care nu poate fi atribuit în principal activității sale comerciale sau profesionale independente (secțiunea 13 din BGB).
1.4. Termenii și condițiile divergente ale clientului nu sunt recunoscute decât dacă vânzătorul este de acord în mod expres cu valabilitatea acestora.
2. Oferte și descrieri de servicii
Prezentarea produselor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci o invitație de a plasa o comandă. Descrierile de servicii din cataloage și de pe site-urile vânzătorului nu au caracter de asigurare sau garanție.
Toate ofertele sunt valabile „în limita stocului disponibil”, cu excepția cazului în care se prevede altfel pentru produse. Cu excepția erorilor în toate celelalte privințe.
Notă: Vă rugăm să introduceți etichetarea butonului relevant mai jos.
3. Procesul de comandă și încheierea contractului
3.1. Clientul poate selecta produse din gama vânzătorului fără nicio obligație și le poate colecta într-un așa-numit coș de cumpărături utilizând butonul [add to basket]. În cadrul coșului de cumpărături, selecția de produse poate fi modificată, de exemplu, ștearsă. Clientul poate trece apoi la finalizarea procesului de comandă în cadrul coșului de cumpărături, făcând clic pe butonul [Continue to checkout].
3.2. Făcând clic pe butonul [comandă cu obligație de plată], clientul depune o cerere obligatorie de achiziționare a bunurilor din coșul de cumpărături. Înainte de trimiterea comenzii, clientul poate modifica și vizualiza datele în orice moment și poate utiliza funcția browserului „înapoi” pentru a reveni la coșul de cumpărături sau pentru a anula complet procesul de comandă. Informațiile obligatorii sunt marcate cu un asterisc (*).
3.3. Vânzătorul trimite apoi clientului o confirmare automată de primire prin e-mail, în care comanda clientului este listată din nou și pe care clientul o poate imprima utilizând funcția „Imprimare” (confirmarea comenzii). Confirmarea automată de primire documentează doar faptul că vânzătorul a primit comanda clientului și nu constituie o acceptare a comenzii. Contractul de cumpărare este încheiat numai atunci când vânzătorul a expediat sau a predat clientului produsul comandat în termen de 2 zile sau a confirmat expedierea către client în termen de 2 zile printr-un al doilea e-mail, o confirmare expresă a comenzii sau trimiterea facturii.
3.4. În cazul în care vânzătorul permite plata în avans, contractul este încheiat în momentul în care sunt furnizate detaliile bancare și cererea de plată. În cazul în care plata nu a fost primită de vânzător în termen de 10 zile calendaristice de la trimiterea confirmării comenzii, în pofida datei scadente, chiar și după o nouă solicitare, vânzătorul se retrage din contract, cu consecința că comanda încetează și vânzătorul nu are nicio obligație de livrare. Comanda este astfel anulată fără alte consecințe pentru cumpărător și vânzător. Prin urmare, se face o rezervare a articolului pentru plăți în avans pentru o perioadă de maximum 10 zile calendaristice.
4. prețuri și costuri de expediere
4.1 Toate prețurile indicate pe site-ul web al vânzătorului includ taxa legală pe valoarea adăugată aplicabilă.
4.2. În plus față de prețurile indicate, vânzătorul percepe costuri de transport pentru livrare. Costurile de expediere sunt comunicate în mod clar cumpărătorului pe o pagină de informații separată și în timpul procesului de comandă.
5 Livrarea, disponibilitatea bunurilor
5.1 În cazul în care a fost convenită plata în avans, livrarea se efectuează după primirea valorii facturii.
5.2. În cazul în care livrarea bunurilor eșuează din vina cumpărătorului, în ciuda a trei încercări de livrare, vânzătorul poate rezilia contractul. Orice plăți efectuate vor fi rambursate imediat clientului.
5.3. În cazul în care produsul comandat nu este disponibil, deoarece vânzătorul nu este aprovizionat cu acest produs de către furnizorul său, din motive independente de voința sa, vânzătorul se poate retrage din contract. În acest caz, vânzătorul informează imediat clientul și, dacă este necesar, sugerează livrarea unui produs comparabil. În cazul în care nu este disponibil niciun produs comparabil sau în cazul în care clientul nu dorește livrarea unui produs comparabil, vânzătorul rambursează imediat clientului orice plată deja efectuată.
5.4. Clienții sunt informați cu privire la termenele de livrare și restricțiile de livrare (de exemplu, restricționarea livrărilor în anumite țări) pe o pagină de informații separată sau în cadrul descrierii produsului respectiv.
6. Modalități de plată
6.1 Clientul poate alege dintre modalitățile de plată disponibile în timpul și înainte de finalizarea procesului de comandă. Clienții sunt informați cu privire la modalitățile de plată disponibile pe o pagină de informații separată.
6.2. Dacă este posibilă plata prin factură, plata trebuie efectuată în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor și a facturii. Pentru toate celelalte metode de plată, plata trebuie efectuată în avans, fără deducere.
6.3. Dacă furnizorii terți sunt însărcinați cu procesarea plăților, de exemplu PayPal, se aplică termenii și condițiile generale ale acestora.
6.4. În cazul în care data scadenței pentru plată este determinată de calendar, clientul este deja în întârziere prin nerespectarea termenului. În acest caz, clientul trebuie să plătească dobânda legală de întârziere.
6.5. Obligația clientului de a plăti dobânzile de întârziere nu împiedică vânzătorul să solicite daune suplimentare cauzate de întârziere.
6.6. Clientul are dreptul de compensare numai în cazul în care creanțele sale reconvenționale au fost stabilite legal sau recunoscute de vânzător. Clientul poate exercita un drept de retenție numai dacă creanțele rezultă din aceeași relație contractuală.
7. reținerea dreptului de proprietate
Bunurile livrate rămân proprietatea vânzătorului până la efectuarea plății integrale.
8 Garanția pentru defecte materiale și garanție
8.1 Garanția este reglementată de dispozițiile legale.
8.2. Bunurile furnizate de vânzător sunt acoperite de o garanție numai dacă aceasta a fost acordată în mod expres. Clienții sunt informați cu privire la condițiile de garanție înainte de inițierea procesului de comandă.
9. Răspundere
9.1 Următoarele excluderi și limitări ale răspunderii se aplică răspunderii Vânzătorului pentru daune, fără a aduce atingere celorlalte cerințe legale pentru reclamații.
9.2. Vânzătorul va fi răspunzător fără limitare în măsura în care cauza prejudiciului se bazează pe intenție sau pe neglijență gravă.
9.3. În plus, vânzătorul este răspunzător pentru încălcarea din neglijență ușoară a obligațiilor materiale, a căror încălcare pune în pericol realizarea scopului contractului, sau pentru încălcarea obligațiilor a căror îndeplinire este esențială pentru buna executare a contractului și pe a căror respectare clientul se bazează în mod regulat. Cu toate acestea, în acest caz, vânzătorul este răspunzător numai pentru daunele previzibile tipice contractului. Vânzătorul nu este răspunzător pentru încălcarea din neglijență ușoară a altor obligații decât cele menționate în tezele anterioare.
9.4. Limitările de răspundere de mai sus nu se aplică în caz de vătămare a vieții, a membrelor sau a sănătății, pentru un defect ca urmare a asumării unei garanții pentru calitatea produsului și în caz de defecte ascunse în mod fraudulos. Răspunderea în temeiul Legii privind răspunderea pentru produse rămâne neafectată.
9.5. În măsura în care răspunderea vânzătorului este exclusă sau limitată, aceasta se aplică și răspunderii personale a angajaților, reprezentanților și agenților auxiliari.
10. Stocarea textului contractului
10.1 Clientul poate imprima textul contractului înainte de a transmite comanda vânzătorului, utilizând funcția de imprimare a browserului său în ultima etapă a comenzii.
10.2. De asemenea, vânzătorul trimite clientului o confirmare de comandă cu toate detaliile comenzii la adresa de e-mail furnizată de client. Odată cu confirmarea comenzii, dar cel târziu în momentul livrării bunurilor, clientul primește și o copie a Termenilor și condițiilor generale, împreună cu politica de anulare și informațiile privind costurile de expediere și condițiile de livrare și plată. Dacă v-ați înregistrat în magazinul nostru, puteți vizualiza comenzile pe care le-ați plasat în zona profilului dumneavoastră. De asemenea, salvăm textul contractului, dar nu îl facem accesibil pe internet.
Notă: Vă rugăm să rețineți mai jos că link-ul https://ec.europa.eu/consumers/odr/ trebuie să poată fi accesat
11. Dispoziții finale
11.1. Locul de jurisdicție și locul de îndeplinire este sediul social al vânzătorului dacă clientul este un comerciant, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public.
11.2. Limba contractului este germana.
11.3. Platforma Comisiei Europene pentru soluționarea online a litigiilor (OS) pentru consumatori: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nu suntem dispuși sau obligați să participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.