Dispozitiv de măsurare a culorii + software + asistență = fără griji pe tot parcursul
HunterLab Service & Support – Centrat pe client, rapid, unic.
Echipa HunterLab Europe vă va oferi asistență competentă și prietenoasă de la solicitarea inițială până la achiziție și dincolo de aceasta. Beneficiați de timpi de răspuns scurți, soluții personalizate, consultanță de înaltă calitate din partea inginerilor noștri cu experiență în aplicații și asistență unică prin telefon, pe internet sau la fața locului.
Acest lucru creează siguranță și este exact ceea ce face diferența.
Te luăm de mână
Sprijin pentru implementare și măsurători.
Actualizări
Vă menținem dispozitivul la zi.
Întreținere sigură de la distanță
Experții în colorimetrie de la HunterLab sunt la doar un clic distanță.
Întreținere
O componentă importantă în fluxul de lucru:
Întreținere și calibrare pentru o calitate constantă.
Recomandăm întreținerea anuală pentru fiecare dintre spectrofotometrele noastre. Tehnicienii noștri de service se vor deplasa la sediul dumneavoastră sau ne puteți trimite dispozitivul dumneavoastră. Pachetul standard de întreținere include înlocuirea pieselor de uzură, un test funcțional complet și un raport de testare care documentează întreținerea. De asemenea, putem efectua calificări suplimentare la cerere.
Vom fi bucuroși să creăm un plan de servicii adaptat nevoilor și bugetului dumneavoastră.
Avantajele dumneavoastră
Verificările regulate la sediul nostru sau la sediul dvs. vă asigură că veți primi rezultate rapide și fiabile ale culorii pe parcursul întregului proces de producție.
- Mai puține reclamații din partea clienților
- Calitate superioară a produselor
- Reducerea deșeurilor
- Creșterea eficienței
- Producție între locații cu aceleași valori țintă
- Comunicarea obiectivă a culorii
Reparare
Îți vom readuce dispozitivul pe drumul cel bun.
Dispozitivele de măsurare a culorii HunterLab sunt durabile și absolut fiabile. Cu toate acestea, în cazul în care este necesară o reparație, specialiștii noștri în service se vor asigura că spectrofotometrul dumneavoastră HunterLab funcționează din nou cu eficiență și precizie maxime.
În toate cazurile, fie că este vorba de reparații, întreținere sau depanare, vă rugăm să ne contactați.
Serviciu certificat
Serviciul certificat HunterLab poate furniza piesele autentice și diagnosticele de reparație aprobate de care dispozitivul dumneavoastră are nevoie pentru a funcționa la performanțe optime.
Diagnosticul
În majoritatea cazurilor, tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți dispozitivul (vă rugăm să ne informați în prealabil prin telefon sau e-mail), vom face diagnosticul și vi-l vom trimite înapoi reparat în câteva zile (nu pot fi necesare accesorii speciale).
Dispozitiv de înlocuire/împrumut
Aveți nevoie de un dispozitiv de înlocuire în timpul perioadei de reparații? Nicio problemă! Contactați-ne și ne vom strădui să vă oferim un dispozitiv de împrumut.
Asistență pentru accesul la distanță
Suport în modul în care aveți nevoie de el. Rapid și sigur.
Cu o conexiune securizată de la distanță la dispozitivul dumneavoastră de măsurare HunterLab, specialiștii noștri de asistență pot comunica direct cu dumneavoastră și cu dispozitivul dumneavoastră de măsurare. Cu ajutorul capacităților integrate de chat și transfer de fișiere, vă putem ajuta cu întrebări legate de aplicații, precum și cu sarcini mai complexe, cum ar fi actualizările software/firmware și validarea performanței dispozitivului.
Întreținere la distanță rapidă, ușoară și fără complicații. Spectrofotometrele noastre Aeros®, Agera®și Vista®au opțiunea de asistență pentru clienți bazată pe web. Cu aprobarea dvs., ne putem conecta la dispozitivul dvs. într-o manieră conformă și vă putem ajuta de la distanță cu diagnosticarea, actualizările software sau instruirea utilizatorilor. Asistența pentru acces la distanță (RAS) HunterLab este inclusă pentru primul an la achiziționarea unuia dintre dispozitive (Aeros®, Agera® sau Vista®).
HunterLab la nivel mondial:
-
Europa / Orientul Mijlociu / Africa
HunterLab Europe GmbH
-
Dr.-August-Einsele-Ring 15
82418 Murnau
-
+49 8841 9464
-
Sediul central, America de Nord / America de Sud
Hunter Associates Laboratory, Inc.
-
11491 Sunset Hills Road
Reston, VA 20190-5280
-
+1 571 470 6028
-
Asia-Pacific
HunterLab Asia Limited -
Apartamentul E, 13F Leahander Centre,
28 Wang Wo Tsai Street,
Tsuen Wan,
New Territories,
Hong Kong -
+852 2406 1723
Contactul dvs. direct cu tehnicienii noștri:
Completați formularul de mai jos și vă vom ajuta în cel mai scurt timp posibil (chiar și la sfârșit de săptămână și în zilele de sărbătoare legală).